Zaslání zařízení na opravu

V případě že nejste z okolí Chomutova, je možné zařízení zaslat bezplatně na opravu. Prosím, vyplňte formulář níže, na e-mail Vám dorazí instrukce k zaslání.

Kód je nutný z důvodu testování zařízení a všech jeho funkcí po opravě. Vaše data zůstanou nedotčena. V případě že si nepřejete mi kód sdělit, zařízení nemůže být následně otestováno.
Vaše data zůstanou ve většině případů nedočtena, někdy je ale řešením obnova systému, při které dojde ke smazání uživatelských dat (obrázky, fotky, videa, kontakty, dokumenty, nastavení…). V případě že zaškrtnete políčko „Ano“, budu Vás kontaktovat v případě že by byla obnova systému nutná. Zároveň dojde k záloze dat zařízení. V opačném případě provádím obnovu systémů bez dotazu k zákazníkovi.
Zde vypište Vaší adresu nebo adresu pobočky Zásilkovny kam Vám zašlu zařízení po opravě.
Údaje zpracovávám pouze za účelem vyřízení objednávky. Údaje nepředávám žádné třetí straně.